La Casa do Saber de la USC acoge la proyección de 34 cortometrajes en la XXXIX Semana Internacional de Cine de Autor de Lugo

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación de la USC:

A Semana Internacional de Cine de Autor de Lugo rende nesta trixésima novena edición unha particular homenaxe ao mindoniense Victoriano López García, o primeiro lugués en acadar un Premio Goya. Co gallo desta homenaxe, a XXXIX Semana de Cine de Autor de Lugo inclúe entre as súas proxeccións a do filme ‘Una cubana en España’, en cuxa rodaxe participou como axudante de cámara Victoriano López García. A presentación dun libro sobre a vida e o legado deste cineasta mindoniense é outro dos actos programados no marco desta homenaxe.

O presidente do Grupo Cinematográfico Fonmiñá, a entidade promotora e organizadora da Semana Internacional de Cine de Autor de Lugo, Xulio Xiz, sinalou que este evento mantén unha estrutura semellante á das últimas edicións. Daquela, indicou que o auditorio municipal Gustavo Freire, ademais de acubillar as galas inaugural e de clausura desta cita, programadas para os días 18 e 23 de setembro, tamén será a sede na que se proxectarán as producións incluídas na sección oficial, así como nos ciclos infantil e ‘O mellor do ano’.

O público interesado poderá visualizar na Biblioteca Provincial de Lugo as películas incluídas na sección ‘E para comer... Lugo’. O Salón de actos da Deputación Provincial, o Museo Provincial e o Museo Interactivo de Historia de Lugo (MIHL) acubillarán respectivamente as proxeccións das producións cinematográficas que conforman os ciclos Cine galego, Arte de cine e Grandes Historias. Asemade, o Vello Cárcere será tamén escenario das producións cinematográficas incluídas no ciclo Cine de cárceres.

O presidente da Deputación Provincial de Lugo, Darío Campos Freire, presentou no lugés Pazo de San Marcos a XXXIX Semana Internacional de Cine de Autor, no marco dun acto no que tamén participaron o vicerreitor de Coordinación do campus de Lugo, Javier Bueno; a xefa do Servizo de Coordinación da Área Cultural da Xunta de Galicia en Lugo, María José Gómez; a concelleira de Cultura do Concello de Lugo, Carmen Basadre, e a responsable de Acción Cultural da Consellería de Cultura e Educación en Lugo, así como o presidente do Grupo Cinematográfico Fonmiñá, Xulio Xiz, e o director da XXXIX Semana de Cine de Autor de Lugo, Manuel Curiel.

Fotografía: Gabinete de Comunicación de la USC