El director de cine francés F.J. Ossang sostiene, durante el festival compostelano Curtocircuito, que aún hay una escena punk

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del Concello de Santiago de Compostela:

A décimo cuarta edición de Curtocircuíto dedicará unha retrospectiva ao director francés F.J Ossang, un artista underground, incapaz de limitar a súa creatividade a unha soa disciplina, cun estilo inconfundible que combina punk, situacionismo, film noir e ficción post-apocalíptica. Cineasta de actualidade, galardonado co premio á Mellor Dirección na pasada edición do Festival Internacional de Cine de Locarno, foi definido por Joe Strummer (The Clash) como "o único director co que volvería traballar sen dubidalo".

A retrospectiva dedicada ao director foi presentada na Casa do Concello nun acto no que participaron a concelleira de Acción Cultural, Branca Novoneyra; o director do festival Pela del Álamo, e o propio Ossang. A concelleira destacou do autor "a subversión creativa e o seu posicionamento político e artístico en diferentes expresións creativas". Novoneyra referiu que o espírito inconformista do director e a súa traxectoria encaixan perfectamente cun festival "afeito a facer da incomodidade virtude e a sorprendernos e retarnos en cada ocasión".

Pela del Álamo coincidiu na sintonía entre o traballo de Ossang co espírito "gamberro pero rigoroso" de Curtocircuíto, un festival, que como a traxectoria do autor, "toma como eixo o cinema para desenvolver ao seu redor unha proposta multicisciplinar cun estilo e imaxinario propios". Pola súa banda, o director francés manifestouse compracido de descubrir Galicia e destacou a calidade da proposta cultural de Santiago de Compostela e do festival, ao que colocou á altura doutros coma Clemont-Ferrand ou o Festival de Curtas de Vila do Conde.

Ás consultas sobre a distribución en salas do filme 9 Doigts, polo que foi premiado como Mellor Director no Festival de Locarno, F.J. Ossang explicou que será estreado en Francia o 7 de xaneiro e que axiña se poderá ver tamén en España.

Catro filmes de longa duración e cinco curtametraxes compoñen a retrospectiva que se ofrece ao público de Curtocircuíto en diferentes espazos da cidade. O Teatro Principal, a sala Numax e o Salón Teatro, darán acollida ás proxeccións que revisan a cinematografía do autor e dan conta dun cinema que se retroalimenta constantemente do seu traballo como músico, escritor, editor e poeta. Logo da primeira das proxeccións, programada esta tarde ás 20:15 horas no Teatro Principal, haberá un coloquio estendido entre o director e o público.