El alcalde de la capital de Galicia califica de históricos los datos de usuarios del aeropuerto en 2017 que superaron los 2.6 millones

Nota de prensa del Gabinete de Comunicación del Concello de Santiago de Compostela:

Martiño Noriega puxo o acento no dato do mes de decembro, cando pasaron por Lavacolla algo máis de 200.000 usuarios, un 15% máis que no mesmo mes de 2016. Para o alcalde, "este volume de pasaxeiros mostra que imos no camiño correcto para lograr a desestacionalización do turismo, que se vén fixando como reto do sector dende hai anos". Ao tempo, o alcalde incidiu en que "os datos de Lavacolla fannos insistir na importancia da gobernanza do turismo, e reafírmannos en medidas como a moratoria das licenzas hoteleiras na cidade histórica e en propostas como a da taxa turística".

O rexedor mostrouse convencido tamén de que "a tendencia en Lavacolla seguirá sendo á alza nos próximos exercicios, ata o Ano Santo de 2021". Preguntado pola creación da Comisión organizadora do Xacobeo 2021, anunciada onte pola Xunta, expresou o seu desexo de que "sexa un espazo de coordinación real, tanto de programación como de esforzos económicos". Tamén avogou porque a persoa elixida para dirixir esa comisión "sexa unha persoa de consenso" e reiterou a vontade do Concello "de traballar coa Xunta porque as administracións teñen que colaborar e non competir para celebrar o Ano Santo de 2021".