Cintaadhesiva ofrece un espectáculo de poesía e música electrónica no marco do Lubicán

Cintaadhesiva, un proxecto baseado orixinal da poeta Silvia Penas e do músico Jesús Andrés Tejada, que ten como base os ámbitos literario e musical, ofrecerá este xoves 14 de marzo, a partir das 20.30 horas, no auditorio da Casa do Saber, un espectáculo de música electrónica e poesía no marco dos ‘Xoves de Moda’, un dos programas artísticos promovidos no marco do ciclo Lubicán, organizado ao abeiro do Convenio Lugo Cultural, que recibe financiamento de USC, Concello de Lugo e Deputación Provincial de Lugo.

Un concerto de Cintaadhesiva antóllase como unha experiencia moi completa, de grande intensidade. Nos contidos destaca un posicionamento marcadamente feminista e unha visión crítica de diversos ámbitos do social. Unha reflexión profunda e poética acerca da vida e das formas de actuar do ser humano.

O dúo formado por Silvia Penas e Jesús Andrés Tejada, cuxa creación podería inserirse no xénero coñecido como ‘e-poesía’, ou poesía con música elecrónica, da que ésta é a base principal das composicións de Jesús Andrés, repletas de reminiscencias do post-rock, dream pope ambient.

Unha parte importante do espectáculo que ofrece formación artística vén dada pola integración de textos poéticos na música, que non acompañados dela. Deste xeito, o espectáculo intercala tamén temas cantados compostos polos mesmos autores. O concerto que ofrecerán este xoves os compoñentes de Cintaadhesiva é de entrada libre e de balde para todo o público interesado ata completar o aforo.