A Cidade da Cultura e o Centro Dramático Galego reinterpretan nove textos clásicos no ciclo anovador de 'Clásicas desfeitas'
Nesta obra adapta textos de Prometeo encadeado de Esquilo, A tráxica historia do Doutor Fausto de Marlowe e o Frankenstein de Mary Shelley. Para as dúas sesións as entradas xa están á venda en ataquilla.com.
A compañía galega —formada por José Faro, Xacobo Castro, Lucía Estévez, Laura Iturralde e Montse Piñeiro— escolle estes tres personaxes pertencentes ao imaxinario colectivo e histórico coa intención de configurar un retrato da humanidade moderna. A partir destes textos clásicos confórmase un cadáver exquisito, multifacético e atemporal, que guía o público arredor dun espazo común, permitíndolle desta maneira verse reflectido. A premisa desta obra é a experimentación, polo que se pretende activar un espazo de reflexión e de diálogo.
Reinterpretación de ‘Antígona’, ‘Medea’ e ‘As Bacantes’
O domingo 21 de marzo, o coñecido pianista e compositor Pablo Seoane dirixirá o Volume II, que baixo o título de Phármakon aglutinará relatos de Antígona de Sófocles e de Medea e As Bacantes de Eurípides. Nesta versión colectiva, que se representará no Salón de Convencións do edificio CINC, participan María José Pámpano, á viola; e Benxamín Otero, no corno inglés e no óboe. A interpretación está a cargo de Raquel Fernández e de Artús Rei e a escenografía lévaa Laura Iturralde.
Phármakon indaga na relación entre o chibo expiatorio (significado primeiro do termo que dá título á obra) e a comunidade. Tamén se afonda nela sobre os inestables límites da identidade persoal e a clásica iconografía na que adoitan manifestarse esas relacións. Aínda que non se fai uso da palabra falada ou escrita en escena, o espectáculo estará acompañado dun texto introdutorio, autoría de Pablo Seoane.
O domingo 28 de marzo representarase a última das pezas de Clásicas desfeitas. Gena Baamonde, Rut Balbís e Manu Lago están ao fronte do Volume III, baseado en fragmentos de Orlando de Virginia Woolf (1928), A consagración da primavera de Igor Stravinski (1913) e o Mito de Sísifo de Albert Camus (1942).
As entradas para asistir á representación o 21 e 28 de marzo dos volumes I e II de Clásicas desfeitas, respectivamente, poranse á venda a principios da mesma semana das funcións, que terán lugar ás 12,00 h.
O número de asistentes para as tres pezas de Clásicas desfeitas está limitado a cumprir as medidas de seguridade sanitaria que esixe a situación da covid-19, polo que a capacidade dispoñible para público será reducida nos tres espazos: Torres Hejduk, Museo Centro Gaiás e Salón de Convencións do CINC.
‘Clásicas desfeitas’ en REGA 2021
Clásicas desfeitas compón a primeira das cinco residencias artísticas do novo programa REGA co que a Consellería de Cultura, Educación e Universidade busca impulsar no Gaiás a creación artística. A través desta liña de traballo, a Cidade da Cultura pon os seus espazos, recursos e equipos técnicos ao servizo de medio cento de creadores de dentro e fóra da nosa Comunidade que acudirán ao Gaiás para desenvolver os seus proxectos culturais.
Esta iniciativa, anual e con vocación de permanencia, ten un carácter multidisciplinar e ábrese a proxectos dos eidos da música, da escena, da danza, das artes performativas e visuais ou da literatura. O obxectivo é afianzar o Gaiás como viveiro creativo a través de coproducións e unha ampla rede de colaboracións con institucións e colectivos.
Ademais de Clásicas desfeitas, as REGA confórmanas RESIS, vencellada coa danza e co audiovisual e que conta coa colaboración do colectivo cultural AÏS; a Residencia literaria dirixida polo escritor galego Javier Peña; e as Paraíso, estadías creativas ao redor da danza e da arte en acción contemporáneas. E completan este novo programa as Residencias CHARCO, vencelladas coa arte contemporánea e co colectivo cultural do mesmo nome, que procura nas súas accións o intercambio creativo entre artistas dos dous lados do Atlántico.
A compañía galega —formada por José Faro, Xacobo Castro, Lucía Estévez, Laura Iturralde e Montse Piñeiro— escolle estes tres personaxes pertencentes ao imaxinario colectivo e histórico coa intención de configurar un retrato da humanidade moderna. A partir destes textos clásicos confórmase un cadáver exquisito, multifacético e atemporal, que guía o público arredor dun espazo común, permitíndolle desta maneira verse reflectido. A premisa desta obra é a experimentación, polo que se pretende activar un espazo de reflexión e de diálogo.
Reinterpretación de ‘Antígona’, ‘Medea’ e ‘As Bacantes’
O domingo 21 de marzo, o coñecido pianista e compositor Pablo Seoane dirixirá o Volume II, que baixo o título de Phármakon aglutinará relatos de Antígona de Sófocles e de Medea e As Bacantes de Eurípides. Nesta versión colectiva, que se representará no Salón de Convencións do edificio CINC, participan María José Pámpano, á viola; e Benxamín Otero, no corno inglés e no óboe. A interpretación está a cargo de Raquel Fernández e de Artús Rei e a escenografía lévaa Laura Iturralde.
Phármakon indaga na relación entre o chibo expiatorio (significado primeiro do termo que dá título á obra) e a comunidade. Tamén se afonda nela sobre os inestables límites da identidade persoal e a clásica iconografía na que adoitan manifestarse esas relacións. Aínda que non se fai uso da palabra falada ou escrita en escena, o espectáculo estará acompañado dun texto introdutorio, autoría de Pablo Seoane.
O domingo 28 de marzo representarase a última das pezas de Clásicas desfeitas. Gena Baamonde, Rut Balbís e Manu Lago están ao fronte do Volume III, baseado en fragmentos de Orlando de Virginia Woolf (1928), A consagración da primavera de Igor Stravinski (1913) e o Mito de Sísifo de Albert Camus (1942).
As entradas para asistir á representación o 21 e 28 de marzo dos volumes I e II de Clásicas desfeitas, respectivamente, poranse á venda a principios da mesma semana das funcións, que terán lugar ás 12,00 h.
O número de asistentes para as tres pezas de Clásicas desfeitas está limitado a cumprir as medidas de seguridade sanitaria que esixe a situación da covid-19, polo que a capacidade dispoñible para público será reducida nos tres espazos: Torres Hejduk, Museo Centro Gaiás e Salón de Convencións do CINC.
‘Clásicas desfeitas’ en REGA 2021
Clásicas desfeitas compón a primeira das cinco residencias artísticas do novo programa REGA co que a Consellería de Cultura, Educación e Universidade busca impulsar no Gaiás a creación artística. A través desta liña de traballo, a Cidade da Cultura pon os seus espazos, recursos e equipos técnicos ao servizo de medio cento de creadores de dentro e fóra da nosa Comunidade que acudirán ao Gaiás para desenvolver os seus proxectos culturais.
Esta iniciativa, anual e con vocación de permanencia, ten un carácter multidisciplinar e ábrese a proxectos dos eidos da música, da escena, da danza, das artes performativas e visuais ou da literatura. O obxectivo é afianzar o Gaiás como viveiro creativo a través de coproducións e unha ampla rede de colaboracións con institucións e colectivos.
Ademais de Clásicas desfeitas, as REGA confórmanas RESIS, vencellada coa danza e co audiovisual e que conta coa colaboración do colectivo cultural AÏS; a Residencia literaria dirixida polo escritor galego Javier Peña; e as Paraíso, estadías creativas ao redor da danza e da arte en acción contemporáneas. E completan este novo programa as Residencias CHARCO, vencelladas coa arte contemporánea e co colectivo cultural do mesmo nome, que procura nas súas accións o intercambio creativo entre artistas dos dous lados do Atlántico.
R.