Galicia revalida o seu liderado como a comunidade autónoma con máis sendeiros azuis, cun total de 49 itinerarios recoñecidos

Galicia revalida o seu liderado como a Comunidade Autónoma con máis sendeiros azuis, cun total de 49 itinerarios recoñecidos, 14 máis que en 2023, segundo salientou hoxe a vicepresidenta segunda e conselleira de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda, Ángeles Vázquez.

Durante unha visita á ruta do monte Penizas, no concello de Marín, que vén de ser recoñecido con este distintivo, Ángeles Vázquez explicou que o galardón bandeira sendeiro azul, concedido pola Asociación de Educación Ambiental e do Consumidor (Adeac), busca poñer en valor o papel das sendas e camiños como recurso valioso para gozar da natureza, realizar actividades deportivas e de ocio ao aire libre e aprender a interpretar ambientalmente a contorna.

A maiores, a vicepresidenta segunda, que estivo acompañada do delegado territorial da Xunta en Pontevedra, Agustín Reguera, subliñou que os 49 sendeiros azuis cos que contará Galicia en 2024 pertencen a 26 concellos, dos que 8 están na provincia da Coruña, 4 na de Lugo e 13 na de Pontevedra. Ángeles Vázquez puxo en valor que a provincia de Ourense acadou este ano o seu primeiro sendeiro azul ao ser recoñecida con este distintivo a ruta da Aceveda, no Parque Natural do Invernadeiro, no concello de Vilariño de Conso.

Logo de facer fincapé en que Sanxenxo, con 8 itinerarios recoñecidos, é o municipio español con máis galardóns, a vicepresidenta segunda detallou que no que atinxe á comparativa a nivel nacional, por detrás de Galicia sitúase a Comunidade Valenciana, con 22 itinerarios azuis, e Andalucía, na que reciben este recoñecemento 16 rutas.