Los Reyes y los Príncipes de Asturias presiden en Ferrol la botadura del mayor buque de guerra de la historia naval española: el BPE Juan Carlos I

Segundos después, el Buque de Proyección Estratégica, con sus más de 230 metros de eslora y que puede participar en misiones de ayuda humanitaria, se deslizó hacia el mar hasta quedar fondeado en la ría del Ferrol, frente al Arsenal militar. El acto congregó a los Príncipes de Asturias, Doña Letizia y Don Felipe, que vestía el uniforme de capitán de corveta de la Armada, altos mandos militares de la Armada, los ministros de Defensa y Cultura y autoridades locales y regionales, como el presidente de la Xunta de Galicia.
Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
O presidente da Xunta, Emilio Pérez Touriño, asistiu en Ferrol á botadura do buque de proxección estratéxica Juan Carlos I. Este acto estivo presidido por El-Rei don Juan Carlos, e a Raíña dona Sofía actuou como madriña. As Súas Altezas Reais Os Príncipes de Asturias participaron nun acto que contou ademais coa presenza dos ministros de Defensa e de Cultura en funcións, da presidenta do Parlamento de Galicia e do delegado do Goberno en Galicia, entre outras autoridades.
Construído en Navantia, o buque de proxección estratéxica Juan Carlos I, conta con capacidade para desprazar máis de 27.000 toneladas de carga, 1.500 militares e 18 aeronaves. O buque posúe máis de 230 metros de eslora, 7 de calado e 32 de manga, e é o maior buque militar deseñado e construído por Navantia.

R.