El Gobierno gallego aprueba el calendario laboral de 2015: será festivo el viernes 20 de marzo para celebrar San José

Al término de la reunión semanal de su Ejecutivo, que ha aprobado esta propuesta, Feijóo ha remarcado que pretende responder a los objetivos económicos marcados, es decir, "que afecte lo menos posible a la productividad", y ser, al mismo tiempo, "respetuosa con la naturaleza de los principales festivos de la Comunidad". "Este equilibrio es la línea que se formuló a nivel estatal, de intentar que los festivos no interrumpan las jornadas ordinarias de la semana y, por tanto, tomamos nota de esta propuesta y la hacemos nuestra".
De este modo, en 2015 y además de los dos festivos locales que deberán sumar los ayuntamientos, serán festivos en Galicia el 1 de enero, jueves, Año Nuevo; el 6 de enero, martes, Día de Reyes; viernes 20 de marzo; Jueves Santo y Viernes Santo (2 y 3 de abril); viernes 1 de mayo, Día del Trabajo; sábado 25 de julio, Día de Galicia; sábado 15 de agosto, Día de la Asunción; lunes 12 de octubre, Día de la Hispanidad; lunes 2 de noviembre; martes 8 de diciembre, Día de la Inmaculada; y viernes 25 de diciembre, Día de Navidad. El 17 de mayo, Día das Letras Galegas, cuadra en domingo en 2015.
Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de la Xunta de Galicia:
O presidente do Goberno galego, Alberto Núñez Feijóo, destacou que o calendario laboral da Comunidade Autónoma para 2015 introduce como novidade fixar o 2 de novembro e o 20 de marzo como días festivos, en substitución dos días 1 de novembro e o 6 de decembro, que caen en domingo. Na súa comparecencia ante os medios, o presidente da Xunta informou de que o Consello aprobou hoxe a relación dos 12 días que serán festivos en Galicia no vindeiro ano, que se completará coas dúas festividades locais que lle corresponde elixir a cada concello.
Segundo detallou o mandatario galego, trátase dunha proposta de calendario laboral que pretende responder aos obxectivos económicos marcados, é dicir, “que afecte o menos posible á produtividade”, e ser, ao mesmo tempo, “respectuosa coa natureza dos principais festivos da Comunidade”.
“Este equilibrio é a liña que se formulou a nivel estatal, de intentar que os festivos non interrompan as xornadas ordinarias da semana e, polo tanto, tomamos nota desa proposta e facémola nosa”, salientou Feijóo, e engadiu que a elección dos días 2 de novembro e 20 de marzo se realizou logo de escoitar o sector do comercio de Galicia.
R.