Pilar Rojo se despide del Parlamento de Galicia señalando a Santalices como posible sucesor. El PSOE cree difícil que En Marea tenga grupo propio

Mientras, el PSOE considera "muy complicado" que En Marea tenga grupo propio, aunque Podemos aspira a que se puedan conformar cuatro, correspondientes a su candidatura y con las que concurrió en Galicia, Valencia y Cataluña. Pedro Sánchez, secretario general socialista, dice que será "muy complicado" que su partido apoye la pretensión de Podemos de que En Marea y las otras candidaturas de confluencia porque "no es una Cámara territorial".
Pilar Rojo, que se despide como presidenta del Parlamento de Galicia, considera que sería un "fraude de ley" que En Marea conforme grupo propio en el Congreso de los Diputados, aglutinando a Podemos, Anova y Esquerda Unida en las cuatro circinscripciones gallegas. En su despedida, Rojo señala a Miguel Santalices como un posible relevo y como “sucesor natural”. Dice que el PPdeG "tiene banquillo y gente preparada para poder ejercer muy bien" la responsabilidad institucional que deja para dar el salto al Congreso.
Nota de prensa remitida por el Gabinete de Comunicación de En Marea:
Representantes de En Marea mantiveron en Madrid unha reunión co portavoz parlamentario do PSOE, Antonio Hernando, para que a formación reconsidere o seu bloqueo a que na nova composición do Congreso En Marea conte con grupo parlamentario propio, acatando o mandato que a cidadanía expresou nas urnas o pasado 20D.
A portavoz, Alexandra Fernández, defendeu que En Marea é unha candidatura con entidade xurídica de seu, que superou amplamente os resultados precisos para a conformación do grupo parlamentario no Congreso, polo que sería unha fraude á cidadanía que non se lle permitise crear grupo, para o que require o voto a favor e vontade política por parte do PSOE. En Marea espuxo a súa dispoñibilidade a negociar tempos de intervención e financiamento para o grupo e engadiu que non apoiará ningunha presidencia da Mesa do Congreso que non recoñeza o seu dereito a contar con grupo propio.
R.